Wednesday, January 5, 2011

Bootcut!


Who doesn't  love a hot pair of boots? Perfect for now, these beauties can make your winter look sizzle, my faves are definitely all the Jeffrey Campbells (his shoes have definitely become an obsession of mine) and the Alexander Wang bootie Ahh to die for. What are your favorites?


Então girls quem que  não ama uma botinha de vez em quando não é? Perfeito pra esse inverno (aqui nos EUA), elas totalmente deixa um look mais chic e cool, minhas preferidas acima são, definitivamente as de Jeffrey Campbell (os sapatos dele estão se tornando uma obsessão minha) e a bootie de Alexander Wang, nooossa muito linda! Quais são suas preferidas?

Xoxo, Patricia

Follow me on Bloglovin and Twitter

3 comments:

Comment below, Feel free to follow, and for sugestions/questions email me at Lestylejournal@hotmail.com. xoxo

Obrigado pelos comentarios, para perguntas/sugestoes pode me mandar um email pra Lestylejournal@hotmail.com
Bjs.